Indlæser data...
Loading...

 

Kontaktoplysninger

InterParts

kontakt@i-parts.dk
www.i-parts.dk





PRIS OG BETALING

Alle priser er i danske kroner og inklusiv 25% moms. Betaling for bestilte varer med MobilePay, Dankort / Visa-Dankort, Visa, Visa Electron, Mastercard. Alle betalingsoplysninger sendes selvfølgelig krypteret mellem kunde og i-parts.dk.

Alle kontrakter indgås på dansk og der er ikke indgået bindende købsaftale, før der er modtaget ordrebekræftelse.
 
DEPOSITUM/PANT
 
Pant betyder, at du kan få pantbeløbet retur, hvis du afleverer din gamle reservedel til os. Husk om din kvitering (kopi) for din nye reservedel. Skriv til os på chat eller kontakt@i-parts.dk hvis du har flere spørgsmål.


FRAGT OG LEVERING
 
Fri fragt og levering (CVR aftale og dæk bestillng).  
Fragt til bilbatteri er ikke muligt, kun afhentning efter aftale. 
 
Du kan også vælge at få varen send til en pakkeshop, din privat/erherv adresse. 
Alle priser er i danske kroner og inklmoms
Dine leveringsmuligheder af hænger afhvor meget du køber
type af varer og vægten på dine varer
Du kan altid se din aktuelle fragt pris og leveringstid for dine indkøb i indkøbskurven. 
 
 
LEVERINGSTID 

Har vi varen  lager, kan du bestille indtil kl. 16.00 og få pakken leveret 1-2 dage (bestilt fredag leveres 1-2 dage efter weekenden),  

Status på lager:

LEVERINGSTID:
 
0-2 dage - produkt er på vores lager i Varde - pakken leveret 1-2 dage
0-3 dage - produkt er på vores lager i Tyskland - pakken leveret 2-3 dage
0-4 dage - produkt er på lager hos vores leverandører - pakken leveret 3-4 dage
7-9 dage - produkt er på vores lager - pakken leveret 7-9 dage på en palle (forsendelse over 30 kg)

Alle priser er i danske kroner og inkl. moms. Dine leveringsmuligheder afhænger af, hvor meget du køber, type af varer og vægten på dine varer. Du kan altid se din aktuelle fragtpris og leveringstid for dine indkøb i indkøbskurven.



BESKADIGELSE - BORTKOMST

Skulle en forsendelse under transport fra os til dig lide skade eller bortkomme, påtager vi os hele risikoen. Varerne er ikke leveret, før du modtager dem i hel og ubeskadiget stand. Du hæfter aldrig for varer, der er bortkommet under transport. Hvis du har været uheldig at modtage en pakke, der er beskadiget, skal du straks gøre GLS opmærksom på problemet. Har emballagen tegn på skade, når du modtager den, kan du åbne pakken i overværelse af postbuddet.

Opdager du først skaden, efter du har åbnet pakken, skal du henvende dig på det lokale postkontor, som så kontakter os. Vi sørger for, at du som kunde bliver holdt skadesfri.




RETURNERING

Du har ret til at fortryde et køb hos os i helt op til 14 dage. Din fortrydelsesfrist starter først, når du har modtaget varen eller varen er lagt i en pakkeboks eller pakkeshop, vil pakken som regel blive returneret til netbutikken, og du skal som udgangspunkt selv betale for returforsendelsen. Reklamation efter 14 dage - 50% af købesummen. Hent formularen Returnering af varer InterParts.pdf og send til os kontakt@i-parts.dk . Du kan fortryde et køb ved at returnere varen til vores butikk at sende det med posten eller anden transportør til os. Ved fortrydelse skal du selv afholde udgiften til forsendelse. Husk at medbringe bon/købskvittering. Varen må ikke være taget i brug eller beskadiget og skal returneres i væsentlig samme stand og mængde.

Hos os er det ok at skifte mening - og du kan derfor returnere eller bytte dit køb i vores butik. Dette gælder alle varer, der er købt i webshoppen. Du kan naturligvis også sende varerne retur til os pr. Pakke.



REKLAMATIONSRET

Du har 2 års reklamationsret i henhold til gældende dansk lovgivning på området. Udvalgte varer, der sælges i InterParts Store, er dækket af en garanti fra producenten i overensstemmelse med de betingelser og varighed, som er angivet af denne. Gem fakturaen som garantibevis. Hvis du skulle være uheldig, at en vare går i stykker, skal du blot returnere varen til os sammen med en kopi af fakturaen og en kort beskrivelse af fejlen. Vi vil tage hånd om sagen, så snart vi modtager varen fra dig, og sørge for den hurtigst mulige løsning af problemet. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Opdager du en fejl eller mangel ved en købt vare, skal du snarest muligt og inden for rimelig tid kontakte InterParts og forklare, hvori fejlen eller manglen består. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.



OMBYTNING

Ønsker du at ombytte en vare, kan du inden for 14 dage efter modtagelsen returnere varen til os. Ombytnig efter 14 dage - 50% af købesummen. Det forudsættes, at varerne returneres til os i væsentlig samme mængde, stand og kun i ubeskadiget original emballage. Varen skal fremsendes franko, hvilket betyder, at du skal betale fragten. Skal du vedlægge en kopi af fakturaen og skrive, om du ønsker pengene tilbage eller varen ombyttet med et andet produkt.

FEJLLEVERING

Hvis den leverede vare ikke stemmer overens med den medfølgende faktura, skal du, inden for rimelig tid efter modtagelsen, rette henvendelse til os. Du kan sende en mail til kontakt@i-parts.dk.
Hvis du vælger at e-maile, skal du huske at oplyse dit kundenummer/fakturanummer, som står på fakturaen samt beskrive uoverensstemmelsen mellem fakturaen og den faktiske leverance.



FEJL OG MANGLER

Opdager du fejl eller mangler ved en vare, bør du hurtigst muligt returnere varen til os. Du har ifølge købeloven pligt til at reagere inden for rimelig tid, efter at fejlen er opdaget. Hos os har du selvfølgelig 2 års reklamationsret i henhold til gældende dansk lovgivning på området.
Du skal blot returnere varen til os sammen med en kopi af fakturaen og en kort beskrivelse af fejlen. Du selv afholde udgiften til forsendelse.
Vi vil, så snart vi modtager varen fra dig, tage hånd om sagen og sørge for den hurtigst mulige løsning af problemet.



DEFEKTE - FEJLBEH ÆFTEDE VARER

Skulle du være uheldig at modtage en defekt vare, bør du hurtigst muligt returnere varen til os. Du har iflg. købeloven pligt til at reagere, inden for rimelig tid efter fejlen er opdaget.
Du skal blot returnere varen til os sammen med en kopi af fakturaen og en kort beskrivelse af fejlen. Når du sender varen retur til os, skal den sendes franko.
Vi vil, så snart vi modtager varen fra dig, tage hånd om sagen og sørge for den hurtigst mulige løsning af problemet.
Hos os har du selvfølgelig 2 års reklamationsret i henhold til gældende dansk lovgivning på området. På enkelte varer er der en udvidet garanti mod fabrikationsfejl, og dette vil særskilt være angivet på de pågældende varer.



PRIVATLIVSPOLITIK



Inter Parts er dataansvarlig for de oplysninger, som vi indsamler om dig og vi sikrer, at dine personoplysninger behandles i overensstemmelse med lovgivningen. Udover at være din foretrukne leverandør af reservedele og udstyr til bil, værktøj og yde Danmarks bedste service, er vores ypperste mål også at behandle dine persondata forsvarligt og hensigtsmæssigt, så du kan føle dig tryg ved at handle hos os.

Vi har høje etiske standarder og har fastsat en række interne procedurer, der sikrer, at vi behandler dine persondata på bedst mulige vis.



Ved køb i butik, webshop eller kontakt med kundeservice
Når du køber varer eller benytter dig af vores services, indsamles og registreres almindelige personoplysninger du selv afgiver, eks. navn, adresse, telefonnummer, mailadresse, samt evt. IP adresse og oplysninger om betalingsmiddel og tidspunkt for selve transaktionen.



Formålet er at kunne behandle dit køb og levere vores varer/ydelser, samt overholde vores forpligtelser over for dig. I den forbindelse benytter vi det lovlige grundlag "Opfyldelse af kontrakt/aftale" jf. Databeskyttelsesforordningens artikel 6, stk. 1 litra b.





BETINGELSER FOR Login i-parts.dk

Hvis du har oprettet en login profil hos Inter Parts, behandler vi de oplysninger du selv har afgivet ifm. oprettelse af din login profil enten på vores hjemmeside www.i-parts.dk , ifm. køb af varer på vores hjemmeside eller ved oprettelse i en af vores butikker, jf. GDPR artikel 6 (1) (a). Vi behandler bl.a.:

Dit navn

Din adresse

Din favoritbutik

Dine kontaktoplysninger herunder e-mail adresse og telefonnummer

Tidligere køb og ordredetaljer

Dine henvendelser samt dit brug af din Inter Parts log-in profil

Hvis du ønsker at få slettet din login profil kan du selv gøre det under "Profil" når du er logget ind eller kontakte os på mail kontakt@i-parts.dk, hvorefter vi behandler din anmodning hurtigst muligt, og senest indenfor 30 dage.

ERHERVSKUNDER
Som erhvervskunde er det typisk oplysninger om virksomheden der er registreret, dog kan vi registrere en kontaktperson med navn, telefonnummer og mailadresse. Formålet er behandling af ordren for de købte varer/ydelser og administration af relationen til virksomheden.

Til selve registreringen og opbevaringen af kontaktoplysningerne benytter vi interesseafvejning som lovlig grundlig, jf. Databeskyttelsesforordningen artikel 6 stk. 1 litra f. Disse oplysninger vil blive slettet eller opdateret så snart vi bliver opmærksom på ændringerne. Der udover kan der stå kontaktoplysninger på faktura mv., disse oplysninger vil blive opbevaret i 5 regnskabsår jf. Bogføringsloven.





NYHEDSBREV

Når du afgiver samtykke til direkte elektronisk markedsføring, behandler vi de data du selv afgiver i forbindelse med afgivelse af dit samtykke, typisk: Navn, mailadresse og evt. telefonnummer.

Vær opmærksom på at du minimum skal være fyldt 15 år for at afgive samtykke jf. lovgivningen.

Formålet med vores behandling af dine personoplysninger er administration af tilmeldte til nyhedsbrevene, sende servicebeskeder, sms, notifikationer, nyhedsbreve og reklamer på Facebook, Instagram og Google med direkte markedsføring i henhold til afgivet samtykke, samt udtrække vindere af den månedlige lodtrækning. Som lovhjemmel benytter vi interesseafvejning jf. Databeskyttelsesforordningens artikel 6 stk. 1 litra f.

Når vinderne af den månedlige lodtrækning skal trækkes, anvender vi teknologi/software til automatisk afgørel-se, og der er dermed ikke mennesker indblandet i selve lodtrækningen. Såfremt du ikke ønsker at deltage, kan du kontakte os på nedenstående kontaktoplysninger.

Hvis du ikke længere ønsker at modtage direkte markedsføring fra os, kan du til enhver tid trække dit samtykke tilbage ved at afmelde dig direkte nederst i nyhedsbrevet, eller ved at kontakte os på nedenstående kontaktop-lysninger. Efter afmelding modtager du ikke længere nyhedsbreve fra os, dog vil dine personoplysninger der er indsamlet i forbindelse med afgivelse af samtykke hertil, først endeligt blive slettet efter 2 år, da vi i denne pe-riode skal kunne dokumentere dit samtykke. 

Vi hjaelper 

dig med at vaelge produkter

Retur op til 14 dage

Returner ubrugte varer og få pengene tilbage

Leverer til hele

Danmark

Produktgaranti

2 ars garanti

 

 

 

Ved at bruge hjemmesiden giver du samtykke til brugen af ​​cookies. Detaljeret information i Cookiepolitik